Zasady rekrutacji
DO KLASY I SZKOŁY PODSTAWOWEJ przyjmowane są dzieci, które w danym roku kalendarzowym kończą 7 lat.
Warunkiem ubiegania się o przyjęcie do klasy pierwszej jest:
- złożenie kompletu dokumentów wymaganych przez szkołę:
- podania;
- dwóch aktualnych zdjęć;
- oświadczenia rodziców/prawnych opiekunów o zapoznaniu się ze statutem szkoły i zasadami opłat obowiązujących w szkole oraz oświadczeń dotyczących funkcjonowania dziecka w szkole;
- pozytywna opinia nauczycieli uczących po zajęciach, w których uczestniczyło dziecko;
- pozytywny przebieg rozmowy Dyrektora lub Wicedyrektora z rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka.
Do klasy pierwszej przyjęte mogą zostać także dzieci, które w danym roku kalendarzowym kończą 6 lat, jednak po spełnieniu dodatkowych warunków:
- dziecko korzystało z wychowania przedszkolnego w roku szkolnym poprzedzającym rok szkolny, w którym ma rozpocząć naukę w szkole podstawowej, albo
- posiada opinię o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej, wydaną przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną albo niepubliczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną założoną zgodnie z art. 168 oraz zatrudniającą pracowników posiadających kwalifikacje określone dla pracowników publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych.
PRZYJĘCIA DO POZOSTAŁYCH ODDZIAŁÓW
W miarę możliwości, jeśli w danym oddziale są wolne miejsca, przyjmujemy także uczniów do klas starszych. Warunkiem koniecznym przyjęcia jest minimum jednodniowy pobyt na zajęciach z rówieśnikami oraz wyniki na świadectwie ukończenia poprzedniej klasy na poziomie nie niższym niż średnia danej klasy w naszej szkole.
Dokumenty wymagane przy przyjęciu ucznia w trakcie etapu edukacyjnego:
- podanie rodziców;
- oryginał ostatniego świadectwa promocyjnego;
- zaświadczenie o wyniku klasyfikacji śródrocznej w danym roku szkolnym;
- zaświadczenie o ocenach cząstkowych uzyskanych z poszczególnych przedmiotów w szkole, do której dotychczas uczęszczał;
- dwa aktualne zdjęcia;
- oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów o zapoznaniu się ze statutem szkoły i zasadami opłat obowiązujących w szkole oraz oświadczeń dotyczących funkcjonowania dziecka w szkole;
- pozytywna opinia nauczycieli uczących po zajęciach, w których uczestniczyło dziecko;
- pozytywny przebieg rozmowy Dyrektora lub Wicedyrektora z rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka.
Prosimy o składanie dokumentów w sekretariacie szkoły w godzinach 8-15.