Rekrutacja

Szkoła jest otwarta dla dzieci i rodziców. Przez cały rok zapraszamy rodziców na rozmowy i prezentacje, a przyszłych uczniów, po uprzednim zgłoszeniu w sekretariacie, na wybrane lekcje lub na całodniowy pobyt w naszej placówce.

Zasady rekrutacji

DO KLASY I SZKOŁY PODSTAWOWEJ przyjmowane są dzieci, które w danym roku kalendarzowym kończą 7 lat.

Warunkiem ubiegania się o przyjęcie do klasy pierwszej jest:

  • złożenie kompletu dokumentów wymaganych przez szkołę:
    • podania;
    • dwóch aktualnych zdjęć;
    • oświadczenia rodziców/prawnych opiekunów o zapoznaniu się ze statutem szkoły i zasadami opłat obowiązujących w szkole oraz oświadczeń dotyczących funkcjonowania dziecka w szkole;
  • pozytywna opinia nauczycieli uczących po zajęciach, w których uczestniczyło dziecko;
  • pozytywny przebieg rozmowy Dyrektora lub Wicedyrektora z rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka.

 

Do klasy pierwszej przyjęte mogą zostać także dzieci, które w danym roku kalendarzowym kończą 6 lat, jednak po spełnieniu dodatkowych warunków:

  • dziecko korzystało z wychowania przedszkolnego w roku szkolnym poprzedzającym rok szkolny, w którym ma rozpocząć naukę w szkole podstawowej, albo
  • posiada opinię o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej, wydaną przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną albo niepubliczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną założoną zgodnie z art. 168 oraz zatrudniającą pracowników posiadających kwalifikacje określone dla pracowników publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych.

 

PRZYJĘCIA DO POZOSTAŁYCH ODDZIAŁÓW

W miarę możliwości, jeśli w danym oddziale są wolne miejsca, przyjmujemy także uczniów do klas starszych. Warunkiem koniecznym przyjęcia jest minimum jednodniowy pobyt na zajęciach z rówieśnikami oraz wyniki na świadectwie ukończenia poprzedniej klasy na poziomie nie niższym niż średnia danej klasy w naszej szkole.

Dokumenty wymagane przy przyjęciu ucznia w trakcie etapu edukacyjnego:

  • podanie rodziców;
  • oryginał ostatniego świadectwa promocyjnego;
  • zaświadczenie o wyniku klasyfikacji śródrocznej w danym roku szkolnym;
  • zaświadczenie o ocenach cząstkowych uzyskanych z poszczególnych przedmiotów w szkole, do której dotychczas uczęszczał;
  • dwa aktualne zdjęcia;
  • oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów o zapoznaniu się ze statutem szkoły i zasadami opłat obowiązujących w szkole oraz oświadczeń dotyczących funkcjonowania dziecka w szkole;
  • pozytywna opinia nauczycieli uczących po zajęciach, w których uczestniczyło dziecko;
  • pozytywny przebieg rozmowy Dyrektora lub Wicedyrektora z rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka.

Prosimy o składanie dokumentów w sekretariacie szkoły w godzinach 8-15.

Ułatwienia dostępu

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).